torsdag 22. april 2010

Kanondag!

Når djevelen nyter synet av den første vårblomsten, blir det en god dag! Gammelt jungelordspråk


Og hva er det nå egentlig jeg prøver å fortelle?
Hadde ikke jeg kanskje tidenes opptur i går? 
Foredrag som fikk meg til å le og gråte om hverandre, kollegaer som inspirerte....
Jeg glemte til og med å kjøpe BRØD, med det resultat at ungene ble utstyrt med hver sin KIWI pose fylt med tubeost, gulrøtter og rundstykker!
Herlig når nærbutikken åpner kl 0700 om morgenen!

Dagen i dag har vært super: 
1) Jeg blir møtt med spørsmålet: Er du syk? Det kunne jeg selvsagt bekrefte at jeg ikke var! "Jeg registrerer at stemmen min har endret seg osv. Men jeg kan da virkelig ikke tro at jeg er syk!"
2) Neste avlevering (vi snakker her om barn) " Det er alltid så kjekt å sykle forbi huset deres!" Her er det selvsagt med tanke på den alternative pyntingen og BARNS MEDVIRKNING. Kjempekjekt å høre!
3) Jeg hiver meg inn på jobb. Klemmer og koplimenter sitter løst...

Osv.


Dagens spørsmål: Mamma, tisser skyene fra det samme hullet to ganger?
Vi brukte litt tid på den ja!
Beklager rotete innhold, men det gjenspeiler i stor grad min person, så vi lar det bare bli med det.
Kom gjerne innom Snuskebassa på Facebook. Dere finner linken til venstre en eller annen plass (Ja, på skjermen da, din kverulant!)

Klem fra LIV

6 kommentarer:

  1. Det var et NYDELIG bilder:)
    Ha en strålende kveld, hvis du er våken da:)
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Nok et kult bilde fra deg!

    SvarSlett
  3. Fantastisk bilde, og ein fantastisk dag du har hatt :)

    SvarSlett