tirsdag 6. april 2010

Du vet....


Gamle heimevevde kjøkkenhåndlkær.
Nei, jeg har ikke laget dem.
Men jeg har vevd.

Jeg har fått opplæring i veving-munnharpe-setesdalsgangar-karveskurd-bukkehorn-gimping-hakking-keramikk- ....noe mer? Ja, sånn Line dance. Ikke alt på en gang da, skjønner dere.
Moro å gå på kurs :-)

Jeg bodde i fjellheimen noen år, og målet mitt var at det ihvertfall ikke skulle stå på meg dersom det IKKE ble arrangert kurs på grunn av manglende påmelding.
(Jeg var allikevel gruelig glad da kurset i magedans ble avlyst pga ovennevnte faktor.)

Jeg trives best for meg selv uansett.



Du vet du har funnet en god olivenolje-
når du må bruke vinopptrekkeren til å åpne den.

Det samme gjelder vel sant og si for vin også...
Det er liksom ikke like kult å skru opp flaska.
Kartong derimot er gruelig praktisk, når man skal leke Lars Monsen eller noe slikt.
Ups, det var kanskje ikke rett person å trekke inn her...
Og uansett så handler ikke dette innlegget om vin. 
Det kunne ha gjort det, hadde jeg bare hatt noe å bidra med...
Og det har dere nok allerede skjønt at jeg ikke har.




Like greit å avslutte her.
Snakkes :-)
Klem fra Liv som kommer tilbake ved en senere anledning.

3 kommentarer:

  1. Det hadde vært helt greit for meg også at magedanskurset ble avlyst hi,hi.De vevde håndklærne ser nydelige ut.

    SvarSlett
  2. He he, du er rar, du! Men æ lik dæ! (Altså jeg liker deg, hvis du ikke skjønte dialekten der)

    SvarSlett