mandag 19. mars 2012

Bloggtreff: Som tidligere nevnt har jeg vært ute på vift:  BLOGGTREFF! Ja, ikke et helt treff, men et 1/2 treff. Slik går det når man dobbeltbooker seg... Som dere ser videre i reportasjen innlegget, så var det mer enn vellykket. Ørten hylende, kaklende damer lot seg lett begeistre av gavedryss, goodiebags, nye bekjentskap og god mat!
Siden jeg er av den snikende typen så har jeg rett og slett lånt 1/2 innlegget til vår kjære Prinsesse. Jeg har nemlig også fått en del av disse godsakene.
Kokosnøtt-lys, lekre kopper.... KULT!!!!!
Takker og bukker til alle som har bidratt :-)




Goodibagene stod klar på stolene da vi ankom bloggtreffet. Goodibags som virkelig var noe å skrive hjem om. Min inneholdt alt fra fløtemugge fra Wik & Walsøe til drikkeflaske fra EVA SOLO  og tape fra Anma.no 



Landstil åpnet butikken sin bare for oss bloggere og da besøket nærmet seg slutten fikk alle damene beskjed om å ta med seg en knallrosa Landstil pose fullstappet med ting fra Lea,Lisbeth DahlRosenvinge, Cream Clothing, Love is GreenDurance
Pukka Te M. Willumsen2 i SpannUdesen DanmarkCountry Collection og Chic Antique


( trykk på navnet til leverandørene å du vil bli linket videre til dem) 


Jeg brukte morgen etter til å pakke opp alle gavene som Damene i Landstil har stått å pakket inn. Jeg fikk nesten litt vondt av dem for det var ikke vanskelig å reine seg frem til at her har de stått å pakket bortimot 400 gaver.


Da vi kom tilbake  til Tonje for kaffe, dessert og kaker var det tid for utlodning av en en stor haug med sponsorgaver. Maja med bloggen fabelaktig  kom med mange gaver fra Eva Solo til både goodiebager og til utlodning.


Bloggtreffet var en suksess, Tonje som åpnet dørene til hjemmet sitt fortjener all honnør, bloggere som har stått på å skaffet sponsorer til både premier og goodiebags, alle  bloggerne som også var tilstede, sponsorer og til  Landstil: Tusen takk for en minnerik og flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar