tirsdag 17. januar 2012

Leselykke!

 Ingen ting er bedre enn å legge seg i en lun seng, sammen med sine gode venner: Kosedyrene :-)
Lillegutt har mange, mange kosedyr. De er alle gode, men.... det er to som utmerker seg. 
Malene Trijene og Bamsefar. Bamsefar har levd noen år, og er den som passer huset når vi er på ekskursjon. Malene Trijene kom seilende til ham i posten i sommer, som premie fra Dyreparken. Hun er bare deilig!
 Boka vi leser for tiden er Dunderly, barnelitteraturens storsatsning. Siden vi bytter på å lese så har jeg ikke hele tråden... Noen som har erfaring med serien, eller produktsatsningen? Eldstemann har Leseaksjon på skolen, så her går det unna så det suser. Kjempekjekt! 
Klem fra LIV

2 kommentarer:

  1. Nåh han e jo bare herlige Liv. Me lese og kver kveld for prinsessa og ittekvert kjenne eg at det hadde vært jillt med litt nye innput og noen gode boktips, har du noen forslag? Dunderly har eg faktisk ikje hørt om, må sjekkes ut. Ellers kunne eg godt trengt ei ny bok på sengekanten sjøl og. Ska snart ta meg en tur ned til dokk på jobb nå, savne dokk masse, men det har vært litt mye styr her, som prinsessa seie så fint. Hun synes rett og slett det bare er styr med babyer, men de er jo litt gode fordeom, og heødigvis ser hun den siden og. Ønsker deg og dine en fin dag og god klem

    SvarSlett
  2. Läsa för barn är verkligen givande!

    SvarSlett