torsdag 24. mars 2011

Bare fordi....

...jeg ikke kan, så betyr det ikke at andre ikke vil ha glede av det!
Lørdag skipes det til ny samling for musikk- og menneskeglade folk i Helgåleiren. Klikk på linken og du vil bli ledet til Facebook-siden for arrangementet.
 Helgåleiren ligger i en skog, ved et vann. Duften av blandingsskog blander seg med luktene fra havet, og måkene kvitrer i....nei, måker kvitrer IKKE, for det sier Odd Børretzen. De skriker!
10 juni er jeg så heldig å få ha separat utstilling i Helgåleiren. 
Kanonkjekt! 
Jeg gleder meg!

Men først er det loppemarked! Førstkommende søndag mellom 16 og 18, så stiller jeg opp i Løå. Prinsesse Elin og resten av gjengen hjelper meg med å selge allslags ting. Senger, jærgyngestoler, bøker og div. For plutselig skulle tre hus bli til et. Og det sier seg selv... Too much!
Inntektene går uavkortet til REDD BARNA, rett og slett fordi det er en fin ting å støtte. Og selv bør jeg ha minst mulig penger i lommeboka nå som Påskegodtet er i hyllene.
Vel møtt!
Klem fra LIV


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar