torsdag 27. januar 2011

Vinterdvale?

Jeg gleder meg til å bruke tiden på morsomme ting!
Male, sy, snekre, bade...osv.
Eller noe slikt.
Jeg blir liksom så lett revet med, og da er det bedre å være fullstendig avholden. Måteholden er liksom ikke min greie. Jeg skal ihvertfall male litt, svømming var bare tull, vet ikke hvorfor det snek seg med liksom.
Så nå sitter jeg her lettere forfrossen og stirrer tomt inn i en datamaskin, og lurer på om noen kan klippe meg i morgen, at Power Pointén blir sømmelig og om... nei det var visst alt for denne gang.
 Men ellers er jo alt tipp topp! Herre-min-hatt, jeg har absolutt ingenting vettugt å formidle i dag. Jeg sitter rett og slett og stjeler tiden din! Logg deg av før du blir slik selv også!!!!
Klem fra Liv, som kanskje kommer sterkere tilbake i morgen :-))

4 kommentarer:

  1. Hehe...syns du virker riktig så pålogget jeg da :-)) Uansett så er det alltid moro å besøke bloggen din!
    Vært surt og kaldt her idag, må jo kle meg når jeg skal ut å røyke..men slutte?? Uff nei, hehe

    Ha en fin kveld videre og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ingenting å si på kreative tanker her ser jeg, men så er det det å få satt de til verks da...he he. Jeg er enig i at måteholden er noe tull i grunn, skal det være så skal det være. Ja takk begge deler, sier en livsnyter:-))
    Ha en kos kveld!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. For seint! Er pålogga og hekta!

    SvarSlett
  4. Go girl! Der kommer en morgendag!!

    Klem Anna

    SvarSlett