mandag 31. januar 2011

Et vrient valg! Men kanskje noe for deg?

På et loft står det en flott, gammel sofa.
Flotte utskjeringer og originale dibbedutter.
Shabby? Absolutt!
Den trenger omsorg, av en kjælig hånd.
Nytt trekk, fjærer? Vet ikke....
 "Vil du ha denne sofaen?, ellers går den i containeren neste uke!"

 Gjett om jeg har ligget og vridd meg i natt, med valgets kvaler. Men jeg må se min begrensning, om det er aldri så smertefullt! Betyr det at den går i containeren da?? Den er jo bare så STILIG!!!
Jeg klarer ikke å se det for meg, så her er tidenes Snuskebasse tilbud: Send meg en e-post, og fortell meg om du er interessert. Den bør må hentes i løpet av uken, og det er i Time kommune på Jæren. Så dette er nok en lokal give away... Dersom noen kan sette den i stand er det intet som vil glede meg mer. Gratis er den også.  (Men da vil jeg ikke se den på Finn.no i morgen...)
Her er et bilde som dokumenterer en liten hårsåte. Jeg måtte ha en ny runde hos en annen frisør dagen derpå. Ble liksom litt sterk kost for meg. Håret bak var veldig "annerledes", men NÅ er jeg bare lekker :-))
Snakkes? Jeg er svarer ikke på kommentarer og e-poster i dag, jeg , jeg ( Liten klump i halsen her...) skal visst ha eksamensforedrag. 3-2-1 #poff#
KLEM FRA LIV

8 kommentarer:

  1. Denne blir du nok helt sikkert kvitt!! Alltid noen som vil reparere gamle møbler, og ihvertfall når det er gratis ;-)

    Lykke til med eksamensforedraget, det går så fint så :-))
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Du verden så flott sofa! Du må da ikke finne på å kaste denne i en container....hadde det ikke vært for at jeg ikke har plass, skulle den gjerne ha havnet på Randaberg!! lykke til med å gi den ett nytt hjem!

    SvarSlett
  3. Søren at eg ikkje bur i Time kommune. :)

    Den sofaen er jo bare rett og slett lekker.
    Heldig er den som får overta den.

    Ha ein fin dag. :)

    SvarSlett
  4. Har en veldig lik en, trakk den om og fikset den, og nå er den et PRYDMØBEL! Lykke til!

    SvarSlett
  5. jeg kunne godt tenkt meg den flotte sofan.vet akkurrat hvor den skal stå også,hihi.og så bor jeg jo på ålgård.så det er ikke så langt unna.klemmer hege

    SvarSlett
  6. Frisøren min 51668555 Alexandra

    SvarSlett
  7. Ikke noe morsomt å gå rundt med en frisyre for "spesielt interesserte", husker godt da en kompis som var frisørlærling skulle ta permanent på meg en 16. mai. Lang historie kort - han fikk dårlig tid, jeg skulle gjøre resten selv, endte med krøller kun på ene siden. Har kasta bildene fra 17. mai 1992.
    Jeg håper virkelig og inderlig at noen vil ha sofaen, for et praktmøbel!!! Jeg bor litt for langt unna, hvis ikke hadde jeg hentet den på dagen!!
    Håper det har gått bra i dag, har tenkt på deg:)

    SvarSlett
  8. Det var en flott sofa....synd jeg ikke bor nærmere...sukk...:)

    SvarSlett