mandag 25. januar 2010

Kan det bli bedre! Snuskebassa har vært på TUR :-)

Dette kan jeg like :-)
9 damer på shopping, i Aberdeen.
Vi har dette som tradisjon. Januar = shopping. Dette var gang nummer 2. Neste år må vi sikkert få egne t-skjorter :-)

Turen startet godt, etter en presentasjon av hverandre (vi kjenner hverandre ikke så godt kan man si..), så heiv vi oss på flyet.
Der hadde vi den klassiske damer-på-tur-med-visakort humoren. Og det ble ikke dårligere stemning da flyverten med glimt i øyet begynte å kysse på en av damene med MORO-TENNER. (Dere kjenner typen, plastikk tenner som ser ut som råtne, skjeve trestubber)



Mye god mat og drikke. Værelsesmøtene ble avholdt jevnlig.....
Men Aberdeen bød også på overraskelser!
Vi kom over en fantastisk interiørbutikk på Union Street. Den lå i en gammel steinbygning (surprice!) Og hadde en fantastisk mengde med vakre gjenstander.
En av damene ble begeistret for en stor kiste. Den var ikke billig, men etter litt småsnakk kom vi frem til at om ikke annet så kunne den med fordel brukes som KISTE når den tid kommer.
Og kister er som kjent ikke billige, hun skulle ta en snakk med mannen når hun kom hjem.... :-)

Butikken heter Annie Moe´s, og er vel verdt et besøk. Betjeningen kjempehyggelige. Jeg fikk gå rundt og fotografere....



Det øverste bildet viser et par herlige tøy-kosedyr. De måtte bli med hjem!
Akkrat passe schizofrene :-) I LIKE IT!!!



Her bodde vi liksom...
I et super-duper-total-renovert-lite steinhus. Klemt inn i hjørnet av noen kraftige Steinbygde hus.



Å, nå glemte jeg å vise dere bladene jeg kjøpte, for ikke å snakke om den lekre Interiør-boka. En annen dag...

Ha det bra da dere.
Klem fra Liv

6 kommentarer:

  1. Tenker dere har kost dere masse..Virker kjempe artig å reise en hel gjeng med damer på shopping...De kosedyrene er herlige, min minste jente har en slik til sutteklut, hu elsker den...Klems

    SvarSlett
  2. Skulle virkelig vært med! Aberdeen er en av mine reisemål som står øverst på lista :)
    Og dametur kan jeg tenke meg til er gøy!
    Jeg har også sansen for ting som er litt annerledes, og de kosedyrene falt selvfølgelig innenfor den rammen ;)
    Ha en glott dag!
    Venter med redsel og gru på morgendagen :/ det er meldt storm her i nord..får holde på hatten og håpe på det beste...

    SvarSlett
  3. skulle selvsagt stå flott dag! glott dag aner jeg ikke hva er ;)

    SvarSlett
  4. Høres ut som dere hadde en flott tur. Alltid gøy med damer på tur:)
    Kos deg med bladene:) Jeg koser meg med å være på nett igjen.
    ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  5. Så deilig med en slik vitamininnsprøyting! Slike turer lever man på en stund etterpå også...
    Hilde

    SvarSlett
  6. Hei du! Det er godt at du er hjemmet igjen med godt humør og masse små(store?) ting fra England.
    Klem fra meg.

    SvarSlett