onsdag 13. januar 2010

Frysetørret?

Jeg tenkte at i år skulle Dronning Ingrid av Pelargonia-land få overvintre i kjelleren. Her er god plass, veggene tykke, og all verdens kulde kan ikke nå den da. Eller kan den det?

Her står den da, med en smule is på innsiden av glasset. Kanskje ikke helt etter læreboka. Men, blomstene står der så rosa og fine... Kan være at hele blomsten i all sin prakt er frysetørret? I så fall skal jeg komme tilbake til situasjonen etterhvert som den siger sammen i stilken.



I vinduet speiler Løå seg og venter på nye utfordringer!
Jeg gleder meg. Tidspunkt får vi kommer tilbake til etter hvert.
Nå, kom jeg på at jeg egentlig skulle vise frem dagens fangst fra Ålgård Blomster, men det får komme etter hvert.
Nå skal jeg ha meg en god kopp te.
Stor klem fra Liv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar