mandag 9. november 2009

Støv i nesen...

Hei igjen. I kveld har det vært jobbing i Løå. Med hammer i hånd har ørten-hundre spiker blitt dratt ut av veggen, så nå er veggene klare til å få hyller og bilder. Vi er kjempeklare! Dere skal få se bilder fra prosessen. Skal bare vente til støvet har lagt seg....., og kanskje litt dagslys :-)





Ellers er alt under kontroll, ihvertfall offisielt. Jeg har nok ennå litt å gjøre før bildene er presentable. Men , det kommer, det kommer. Vi er veldig spente på å vise frem hva vi har laget. Løå er ihvertfall et egnet sted til å ha marked, det er rustikt, og mye godt i veggene. Det har nok bodd noen lykkelige høner der. Ingen gjenboere så vidt oss bekjent :-)



Jeg har vært ute i skogen og lånt med meg noen små grantrær. De er så flotte der de står i Norgesglass og melkeglass rundt omkring i huset.
Etterhvert får jeg ta dem med ut og plante dem....
Jeg vet jo at det finnes en eller annen "sekt" som legger igjen bøker i busslommer, på toaletter ol.
Jeg tenker at det hadde vært skikkelig kult å ha en "Plant et tre i natt" klubb. Så ikke bli overrasket om du oppdager et tre i oppkjørselen, i altankassen, i midtrabatter og liknende.
Da er det bare å stelle godt med det og vite at det er Snuskebassa som har vært på tur, og sikkert flere med meg, ettersom jeg ser for meg at dette er et raskt voksende fenomen.
Da snakkes vi, ha en god natt da dere :-)
Klem fra Snuskebassa

2 kommentarer:

  1. Ler godt av innlegget ditt!Ser det for meg, ute å planter trær om natta.Stiligt ,koselige rampestreker,kansje eg skal rundt å henge opp kranser og hjerter på dørene til fremmende folk midt på natta.hihi.
    Fint at du vil vere med i give awayen min.
    Miraklem.

    SvarSlett