tirsdag 17. november 2009

Så gjør vi så når vi vasker vårt tøy.

Her kommer et kjapt innlegg sånn helt på tampen av dagen. Jeg kjenner at det har blitt en lang dag, og lengre skal den bli. Men resten av denne dagen skal nytes med en varm kopp kakao, et pledd og en bok.... Eller kanskje ikke, jeg var jo på Interiørblad-shopping på lørdag, og jeg har kun lest ca.15 %. Har en følelse av at Løå er fokuset for tiden. Og det er jo der vi skal være!
I dag har v gjort masse. Det meste av varer er på plass, ihvertfall det som er egenprodusert.

Bildet viser vinduet i Løå. Det henger rad på rad av gamle plagg på tørkeloftet. Alt fra små barnenattkjoler og mamelukker til duker. Herlig :-)


Vi prøver oss litt frem. Det er ikke lørdag ennå..... Men et variert utvalg er der, den skal vi ha :-)
Begynner å bli ferdige med noen bilder også...




Dette er bibliotekaren. Hun passer bøker og tidsskrifter. Det er sofa og bord, kaffe og noe å bite i.
Alt i alt er det lagt til rette for en god porsjon hyggestemning. Er vi heldige kommer det sikkert mange bloggere og andre med felles syn på livet. Minn meg på at vi legger frem en Gjestebok. Det kan bli moro når vi sitter på ÅBOAS (Ålgård bo og aktivitetssenter) om noen år. Blafre litt i boka og skryte av at vi var litt frempå da vi var unge :-)


En søt liten frue sitter og koser seg på Prinsessas hylle. Stilig. Monicas kort på tavla.


Alle gode ting er tre.
Synes dere bildene er mørke? Det er jo så mørkt om natta. Minn meg på at vi får opp litt mer lys.



Oi, der var det visst slutt på bildene. Ikke helt våken nei. Jeg tror jeg tar den kakaoen en annen dag. Men, uansett, jeg hadde lyst til å oppdatere dere med hvor langt vi er kommet i prosessen. Er det spørsmål så vær ikke redd for å ta kontakt.
Ønsker dere alle en fredfull natt. Klem fra Liv



3 kommentarer:

  1. Håper du fikk en god natts søvn :))
    Bildene er flotte og jeg gleder meg til lørdag.
    Satser på å komme:)
    Ha sett mange ting på bildene som frister....
    ha en fin onsdag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Hei..Jeg heter Mona og er venninne til Elin (den hun kjøpte sofaen av..hihi) Jeg måtte innom bloggene for og se hvem de to andre løa damene var, har jo hørt en del om dere på Elin sin blogg. Jeg må virkelig si at dere er utrolig gode og få det til og ikke minst for en energi dere må ha. Jeg ønsker dere det beste for helgen og at dere sitter igjen med tanker om å gjenta det for da har det virkelig værdt vellykket!!! Masse Lykke til! Mvh Mona

    SvarSlett
  3. Blar meg tilbake her i bloggen din, og begynner å ane at du selger noe av det du lager.....hvor? Hvordan? Help...

    SvarSlett