fredag 18. mai 2012

Snart... :-)

God morgen! I dag er det fri på meg og gutta. Det betyr langsom tid med gode tanker og kreativ planlegging. I juni blir det maling i bøtter og spann, da vi gjenerobrer leiligheten i huset. Vi ser behovet for større plass av ørten ulike grunner. Jeg galgleder meg!!!! Kjempekjekt å være der jeg er nå: i drømme-planleggingsfasen!
Det skal bli fantastisk å ha ei ekstra stue til togbane/bilbane/forening/bursdag og ikke minst til overnattingsbesøk. Jeg har ikke selv familie i mils omkrets, og det kjennes godt ut å kunne invitere folk til å bli over litt tid, uten å måtte la egne rutiner bli nevneverdig "ødelagt". Vi er avhengige av forutsigbarhet og struktur for å gjøre livet godt for minstemann i familien. Og med denne løsningen: ♥♥♥


Klem fra LIV 

4 kommentarer:

  1. Godt med god plass når ein skal ha besøk over lenger tid ja. Og å kunne la faste rutiner bli følgd sjølv om ein har besøk er godt ja. :)

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Ja plass er et must. Merker det selv med mi. Så her gleder vi oss til nyhuset er ferdig... da får vi mere plass:):)
    God helg.
    :)

    SvarSlett
  3. Nyt fridagen og planlegginga! ;o)
    Og god helg til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Drømme-planleggingsfasen er nesten den aller beste. Nest etter det ferdige resultatet:)
    Vi tenker på nytt kjøkken og jeg er litt der jeg og - drømmer og planlegger og gleder meg.
    Vi har heldigvis godt med plass, og når vi har besøk er kjelleretasjen "off limits" for alle andre enn A.
    Det må til ser vi.

    Fin fredag kjære du,
    jeg jobber hjemme i dag og er så utrolig effektiv;)
    varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett