torsdag 21. april 2016

Med blanke ark og fargestifter til...

To år siden sist jeg var inne på bloggen, men pigadø... det er vel aldri for sent å vende tiilbake.
Jeg har hverken lest eller skrevet blogg i denne tiden(unnskyld). 
Jeg har rett og slett hatt fokus på andre ting. Prioriteringens kunst.

Men nå, nå har jeg rett og slett lyst til å skrive igjen.
og det tror jeg kan bli helt greit, for meg.
Denne gangen blir det lite fokus på lysestaker - men snarere fag og tilstander.
Barnehagelærer og autisme.
Begge deler en del av mitt liv.
Og jeg er klar for å ta stemmen min ut.
Ønsk meg lykke til!
Jeg velger bort å være privat, men jeg skal nok være personlig.

Jeg vurderte å opprette en ny blogg, men for meg er Snuskebassa en del av meg og skal være med på veien videre.

Med nytt tastatur og blå negler sier jeg: Ha en forfriskende kveld!

LIV

7 kommentarer: