tirsdag 13. mai 2014

Fobisk...

Det måtte vært fint å være svane. Da hadde man sluppet å ergre seg over elektroniske dibbedutter som ikke virker. Eller sagt på en annen måte...som man ikke evner å forstå seg på. Jeg begynner rett og slett å føle meg litt sær. Jeg synes den gamle dataen var helt fin - og jeg liker ikke at den nye ikke klarer å hente inn alle bildene fra TimeCapsulen eller hva det nå er. Jeg blir nervøs av slikt. Derfor blir det til at jeg blogger så bittelite for tiden. 
Det er ikke sant. Jeg skal ikke skylde på den nye dataen. Jeg har bare ikke hatt tid, til å blogge. 
Tja hva er tid? Jeg har bare ikke PRIORITERT det. Sånn, da begynner jeg å nærme meg sannheten i større grad. Men bortsett fra det så har jeg det fint. Jeg mener bestemt at jeg skal begynne å male litt igjen. For nå har det også hatt pause. Siden sist kan jeg skryte på meg å være Profesjonell Veileder - og det er litt kult. 
Morsommere er det at jeg har badet i Nordsjøen siden sist....men Hallo! Det har jo snart hele Norge!
Å, hei! Kanskje dagens åpenbaring er at jeg skal ha ny utstilling i høst! Ohoi, jepp - det må males :-) Gladlaks!

Lenge leve svaner og enkle datamaskiner :-)
Klem fra LIV, som gleder seg til å teste ut den nye turhengekøya :-)

3 kommentarer:

  1. I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post...Best Cardsharing Server

    SvarSlett
  2. Popper innom for å ønske deg et godt nyttår. Håper ikke du forsvinner helt fra blogglandia. Ble det utstilling i høst mon tro? :)

    SvarSlett
  3. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett