fredag 24. februar 2012

Sov, dukke Lise.....

En vidunderlig ferie er ved å ebbe ut. Guttene mine og jeg har tilbrakt noen gode dager i barndomsheimen min i Kristiansand. Mat, turer og mer sol enn hva vi er vant med :-) Hele tre besøk i Dyreparken... det kan da ikke bli bedre?


Dukken på bildet er kjøpt i Canada i 1960! Min mor hadde et år på Sjømannskirken.
Hverdagsbunaden dukken har på seg er hjemmelaget. Nydelig og forseggjort.
Det er fint å gå på skattejakt i barndomsheimen!


Klem fra Liv, som gleder seg til å komme hjem til mann & hus :-)

2 kommentarer:

  1. Åj så herlig da... Flott dukke:):)
    Martine kunne ha flyttet inn i dyreparken hehe:-P

    SvarSlett
  2. Pappan min er flink til å ta vare på gamle skatter,
    det er en fryd å ta turen ned i kjelleren hjemme hos mamma og pappa:)
    Mamma er ikke like entusiastisk som pappa dog, det har nok noe med at det nå begynner å bli forferdelig fullt:D
    Jeg har forresten en slik dukke, men ikke med så fin drakt. Min har en nattkjole med bamser på:)

    Dyreparken har vi et litt ambivalent forhold til.
    Det er gøy med dyrene, og fint med Kardemommeby.
    Sabeltann derimot, han er drit-skummel:S

    Kos deg i helgen du også Liv,
    god klem fra meg:)

    SvarSlett