torsdag 2. februar 2012

OK, jeg vet at det bare er fem minutter siden jeg la ut forrige innlegg, men siden jeg er inne i en rykk og napp peride, så får det heller bli slik. 
Det er så som så med besøk på bloggene, det blir i rykk og napp, men da er det til gjengjeld alltid noen jeg må hilse på. 


Har dere ikke møtt henne før, så gjør det nå: Velkommen til min store favoritt! Dette er damen som er fri for alt som heter nupereller og nyinnkjøpte lysestaker. Cecilie er en klok og opplysende dame, med en super fortellingsevne. 
Cecilie, den blinde blogger.


Red.anm: Og bare så det er sagt: Jeg elsker nupereller og dibbedutter, og alt som kan glitre og ....
for ikke å snakke om andre gode, velskrevne og opplysende blogger. 
Å, der kom ordet oppplysende igjen! 
Mon tro om jeg er på søken etter sannheten? :-))


Takk for oppmerksomheten :-)
Klem fra Liv

1 kommentar: