tirsdag 13. desember 2011

Håp i hengende snøre!

Jeg har gjort en kjempeinnsats på julegavefronten i dag! Og vet dere hva: Det var rett og slett hyggelig!
Personalet var høflig, og folk som sto rundt omkring ved pakkediskene pratsomme, jeg fikk gode tips til presanger, og alle var en enige om at det var en fin dag.
Jeg tror nesten jeg tar en tur til!
Men først skal jeg jakte på Lucia lys/klær. Som førskolelærer har man alltid slike ting i heimen. Men så er spørsmålet: Hvor?
En svær pose med små-kjortler til barna, og en riktig gammel nattserk til meg.....lys og glitter!
Det dukker nok opp. Og er jeg litt smart så leter jeg etter nisseklærne med det samme...
Opp og hopp, og klem fra LIV

2 kommentarer:

  1. Så fint at julegavehandelen ble en hyggelig stund da. Enn om det kunne vært slik flere steder! Altfor mye stress rundt omkring, spør du meg! Selv roer jeg bare ned og har alt under kontroll :) Tror jeg!

    SvarSlett
  2. Lykke til i letinga, jeg har mistet 3 ting denne høsten..et strikketøy, penalet mitt og saltkaret..gi lyd hvis du finner det!!
    Nyt førjulsdagene videre, klem fra meg;

    SvarSlett