søndag 25. september 2011

Søndagsbarn har ...?

 Lillegutts gode ord: "Mamma, vi to har samme tanke: Jeg elsker deg, og du elsker meg!"
 Gode ord på tavla, som jeg har fått av min gode prinsesse venninne :-)
Og en bolle full av skatter..... En baseball-ball som kom til meg på en pub da jeg var au-pair, golfballer som ungene har plukket i skogen, egg i stein, tre og lureegg. Det var i går. Nå har LEGO figurer også slått seg til i bollen..., og en telefon.... 
Er det på tide å finne frem spaserskoene? Det kan ikke være meningen at noen skal se Sykkel-VM hele dagen? Hva gjør du? Jakter på elg?
Klem fra LIV

5 kommentarer:

  1. Søndagsbarn har null pupiller?? Eller var det vakre øyne kanskje ja ;)
    Jeg koker fårikål. Men har ikke skutt sauen sjæl.

    Go' søndag!

    SvarSlett
  2. Åh så fint sagt av din son!

    /Tantaluran

    SvarSlett
  3. ... alle dyder under ett;-)

    En så vakker tanke kan godt deles av flere, jeg er så glad i slik logikk og har fått noen gode ord opp gjennom årene - verdifult:)
    Sofasøndag i dag, ikke noen annen grunn enn at vi fikk lyst. Pysjamas, teppe og noe godt i skåla:)

    Kos dere med dagen
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Jeg lager lammestek til dem som jakter elg, og passer nøye på hvor jeg går i skogen. Veldig upopulært å dundre ut i elgdrivet!
    Dessuten sitter jeg her aldeles smeltet av minsteguttens vakre ord, dobbelt-smelt og øyekrok-tåre. For en glede å få slike meldinger - Liv

    SvarSlett
  5. Nydelig!
    Ta deg en tur ut i sola... eller eventuellt TIL Sola hvis du ikke har sol :P tihi..
    Har skjønt at det er noe sykling på gang... men her har vi huset fyllt av tantebarn, så lite sykling på oss :)

    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett