fredag 17. september 2010

..når bloggere får sukkersjokk :-))

At jeg ikke er noen interiørblogger, det har dere selvsagt gjennomskuet for lengst. Men man blir jo lettere påvirket når man omgir seg med bloggere som til de grader kommer inn under denne kategorien. Monica og Elin inviterte meg med på kundekveld hos Landstil. Og det var jo uhyre morsomt. Man får det ikke morsommere enn man lager det selv, heter det. Apropos denslags: TUSEN TAKK for fin-fine ord og uttrykk i kommentarene under forrige innlegg. Å, som jeg koser meg når kommentarene tikker inn!
Tilbake til kundekvelden. Mye fint å se, og mye fint å kjøpe. Jeg fikk en utrolig tøff "Siffon"? flaske, og noe annet..... Men det virkelig STORE var serveringen! En flott dame med lang barnebursdags-erfaring, hadde bakt de saftigste kakene jeg noensinne har smakt! Delagasjonen som tilhørte lille røde bil, smakte sammenlagt på alle variantene. 
Så jeg må bare innrømme det: TORO er ikke best. For meg som er litt avstumpet hva huslige sysler angår, så tyr jeg til disse posene (Og de er kanongode, de fleste). Men det betyr ikke at jeg ikke har en gastronomisk sans også :-))  Og det er forskjell på skit og kanel.  Nok et forsøk på å implementere ordtrykk i vokabularet mitt :-))
Hvis dere nå går tilbake til bilde nr.1 så vil dere se hva disse søte kakene gjorde med mine passasjerer. De ble så hysterisk lykkelige, og fikk et slikt sukkersjokk, at de i lengre tid bare sto og ristet :-))
Og slik går nu dagan.
God helg! Klem fra Liv

7 kommentarer:

  1. Forskjell på skit og kanel var et knakanes godt uttrykk. God helg!

    SvarSlett
  2. Ja, oftest best når man lager sjæl. Men Skit er en god venn i nøden. Deilig fredag, Liv :)

    SvarSlett
  3. Dette er så bra at du ble plutselig gjesteblogger inne hos meg:)

    SvarSlett
  4. Så jo knaganes god ut de kakene der! Kjenner kiloene renne på, bare av å se på bildene!!

    Ha en flott lørdag!
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  5. Hihi! Og kakene gjekk som hakka møkk, forstår eg! Mitt motto: "Ein Toro i skapet er betre enn mine kaker flate" (Hahaha, veldig djupt det slagordet der!)

    SvarSlett
  6. Hei :) hehehe ler jeg... morsomt innlegg i fra deg.. og morsome setninger.. hihi

    syns jeg ser dere for meg hihi

    Ha ei fortreffelig helg :):)

    Klem

    SvarSlett
  7. hehe... høres ut som en kjekk kveld det... ;) God helg!

    SvarSlett