fredag 24. september 2010

Fremtidsutsikter....


Frisk som en fisk, bare litt usymmetrisk i ganglaget. Men det er vel noe en må regne med når en vokser til. Litt sånn skakk. Haltepink eller haltepilt? Hva er rett? Jeg bruker begrepet haltepilt. Nå må dere ikke tro at jeg går rundt og roper slike navn etter folk, ei heller presenterer jeg meg som: "Hei, jeg heter Liv og er en haltepilt". Nei, det slo meg bare.... 
Jeg har malt i dag. Veldig kjekt. Fikk kjøpt ny maling også. Den ene var så sjokkerende GRØNN at 2-klassingen bare gispet av begeistring. "Den blir fin når du skal male gress, mamma!" Så nå  må jeg male gress også.
Dagens Snuskebasser havnet av en eller annen merkelig grunn på flyet. De ble flyvertinner. Litt halvspooky et par av dem, der de dro på seg banditt-maska si. 
Bilder av bildene, sier dere?
Å, søren, det går ikke. Ikke i dag, det er jo altfor mørkt til å ta bilder på denne tiden av døgnet. Det er dere vel enige i?
Hva med hotellrommet øverst i innlegget? Skikkelig bra! Jeg skal nemlig på hotell jeg. En natt, i forbindelse med kurs :-) Na, na, na, an, na na :-)) Håper det er litt standard. Slik som her, med hvit bloggbar TV, retro gardiner, og matchende sengetepper.
Ønsker dere alle en kraftfull helg. Nå skal jeg slurpe i meg et glass rødvin, før jeg gjør meg klar til morgendagens store begivenhet: Åpen dag på Brannstasjonen
I tillegg har vi åpen dag på arbeidsplassen :-) HURRA-HURRA-HURRA!
Klem fra LIV 


1 kommentar:

  1. Hotell er sjelden feil. Nyt. Og godt det bare er bittelitt haltepilt igjen i deg... Du går nok helt rett snart, skal du se :)

    SvarSlett