søndag 9. mai 2010

"Kaller du meg sjef då?"


Det var siste kommentar i samtalen mellom guttene mine for et øyeblikk siden, så dere må bare ha meg unnskyldt om jeg vandrer litt vekk innimellom.
Vi er på vei ut, sånn egentlig.
Men så var det loftet som trakk oppmerksomheten.
Bilkasser ble igjen oppdaget, og brannslanger fylt med vann.

Ute står det en kurv med poteter, hvitløk og rødløk som skal i jorden.
Det er mulig å bare slippe dem elegant nedi og tenke at det vil helst gå godt?
Det er i hvertfall min taktikk.



Fredag morgen våknet jeg opp til liflig musikk.
Jeg håper at Russen har hatt en kjempeopplevelse! 
Det har ihvertfall vært stas å he dem på besøk.
Arbeidsplassen min ligger et par steinkast fra Kongeparken og fredag var det gratis underholdning for alle penga. Masse musikk og russekort i fleng!



Jeg kjenner på meg at jeg ikke har noe vettugt å si!
Snakkes, Klem fra Liv


4 kommentarer:

  1. Heisann :-))
    Om du ikke har noe vettug å si, så er det ihvertfall alltid morsomt å lese :-))
    Har bloggepause, som du sikkert har skjønt...
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. Lykke til med poteter, kvitløk og rødløk!
    Og ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  3. Hei. slipp de ned i jorden ås kommer det nok mange opp igjen, sånn pleier det å gå, ha en fin uke, klem.

    SvarSlett
  4. He he, er det du som samler på russekort, eller er det ungene? Russen er i gang her og, til ungas store glede.
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett