torsdag 27. mai 2010

Frost på ruta, 1-2-3-...

Sola skinner, ute er det kaldt, inne er det friskt :-)
Det er 14 grader i stua, en temperatur jeg for få måneder siden hadde prist meg takknemlig over. 
Men akkurat nå har jeg valgt å finne frem en god og varm kopp kaffe, og et pledd. 
Klokken slår 06.00 og om litt er det jobben som kaller :-)

Jeg henviser dere til Prinsesse Elin som utførlig har beskrevet vårt møte med både sinkbaljer og heisdører på Ålgård Blomster i går kveld :-)

Jeg sier det bare slik: Jeg blir helt målløs over gamle bygg. 
Elsker både sink, og glass, og kurv og.....
Men jeg blir helt målløs over å være i gamle bygg. 
Når veggene er så tjukke at de ville passert som festningsmur for gamle konger og fordums riddere. 
Ja, det er da Snuskebassa blir litt stille, og bare registrerer ute i periferien, en Helene Harefrøken (Elin) som spretter opp og ned i ekstase mens hun leter frem til Sia og ...mhmmm det de nå heter :-)
Herlig! 


:-)



Ålgård Blomster
Kveldssol som legger seg som et beskyttende teppe over oliventrær og fuchsia.

Måtte MORGENSSOLENS stråler krype inn over landet og LØÅ, for det er ikke like kult med presenning :-)
Ønsker dere alle en hoppeglad og espresso-energisk dag. Dersom jeg er litt kjapp nå, så får jeg turne på "tjukkasen" før de andre, snakkes :-)
Klem fra LIV

1 kommentar:

  1. Mmmm ser ut som et vidunderlig besøk! Håper du rakk å sprette på tjukkasen alene...
    Hi hi
    Hilde

    SvarSlett