tirsdag 1. januar 2013

Vi tar hverandres hender....

Mye godt er spist,
mye fint er fått.

Nå er dagen kommet 
der alt skal testes ut av viljestyrke ...
Jeg velger å ikke la meg friste
av nye regler og andre påfunnetheter,
ennå...

I stedenfor nyter jeg med stor glede 
Delfiakaken
som mine 84 1/2 år gamle foreldre har laget til meg.
Jeg drikker opp restene av brusen, 
og slikker sleiva som har rørt i soppstuingen.

Det kommer en ny dag i morgen.

Og i morgen
da skal jeg tenke nye tanker, 
og pleie spiren til nye vennskap.

Takk til alle som har fulgt meg i året som gikk.
Vi snakkes igjen, via tastetrykk... 
eller kanskje veiene våre krysses?

Klem fra LIV

4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg og dine
    et vakkert og godt nytt år! :)

    SvarSlett
  2. Man skal ha lov til å la seg frista ;) Og jula varer nokre dagar til, veit du.
    Det er ei glede å følja deg på bloggen, med små og store snuskesprell.
    Siri

    SvarSlett
  3. Godt nytt år - og takk for all munterhet og ettertanke du har brakt til pludrehanneheimen i året som gikk.
    Jeg tråkker også varsomt med forsetter for 2013, men har lovet meg selv mer frisk luft, bedre kondis og mer sosialitet. For det har jeg rett og slett lyst på. Og så er jeg i gang med å tynne i innholdet i heimen. Vi har så altfor, altfor mange ting.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett