torsdag 19. juli 2012

Så gjør vi så...

...når vi pakker vårt tøy.
Ikke før var alt vasket, brettet og lagt på plass...så var det på an igjen. 
Denne gangen blir det hjem til godeste snilleste m&p. Jeg synes jeg lukter vafler allerede :-)
Jeg er så godt som ferdig pakket... gjenstår en tre tannbørster og to gode gutter. Far i huset blir hjemme og vanner blomster jobber. Vi velger å strekke ferien mest mulig, slik at ungene kan ha et deilig og langt avbrekk fra det organisterte livet.
Nei, jeg får vel ta siste rest, denne saken her blant annet. Greit å kunne koble seg på nettet når den eldre generasjonen skal ha seg en hvil.
Smilemunn fra LIV :-)

2 kommentarer:

  1. Kos dokke vidare på ferie :-)

    Fekk lyst til å lage vafler, men er vel litt seint.
    I morgon er atter ein dag, trur eg, kanskje ein fin dag å lage vafler?

    -god natt og fortsatt god sommar-

    SvarSlett