torsdag 4. april 2013

Neimen, har du sett på maken!

Ja, er det ikke det ene - så er det det andre!
Livet er for kort til ikke å ha prosjekter på gang.
Jeg ser ut til å trives i prosesser.... 
Jeg er fryktleig lite bloggbar for tiden - liksom dønn seriøs. Blitt fagforeningskvinne og forkjemper av mange smarte ting. 

Før i tiden - da jeg ennå var ung, da koste jeg meg over glansen i nyinnkjøpte lysestaker. Nå: tenker jeg at lysestaker? Herreminhatt: Jeg er jo på vei inn i den progressive tidsalder hva synes angår. GI MEG LYS! skikkelig lys - med en god dose watt - ikke noe pjuskeromantisk duftlys her i gården!


Jeg hadde befaring av heimen i dag. 
En slik uformell sjekk om jeg fremdeles var bloggverdig. "Ja, stil er stil!" Sa den ikke ukjente damen - og det er sant!
For om det serveres utvannet saft og frysepizza - så skal man ihvertfall ikke kunne si at heimen er stilløs. Her er det både husrom - hjerterom - hamsterballer og andre severdigheter. Det er sant: hamsteret må ha mat.



Bortsett fra det går det bra!
Med deg da?

Klem fra Liv osv..... 
Og jeg tror jaggu meg jeg skal logge meg på igjen i orgen - for dette var litt gildt.

1 kommentar: