lørdag 22. desember 2012

Med silkemyke poter......

Jeg har fått meg en ny dibbedutt - en såkalt FitBit. 
Vi snakker om en elektronisk liten skritteller som kommuniserer med data og telefon. Morsom i grunnen - den registrerer antall skritt og når du går dem.... Har man av ulike grunner mye vandring på nettene så er det vel verdt å få med seg disse skrittene også....
Spesielt når ektefellen også har FitBit og det legger opp til en liten konkurranse. Nå har jeg svært lite behov for å spasere på nettene....

MEN, det viser seg nå, helt vitenskapelig at jeg har magiske steg!
Mens mannen min på et blunk har 17.000 skritt så kommer jeg opp i 5-6.000???

Jeg er nemlig uhyre grasiøs! På tross av en kropp og tilhørende kjøttmasse som får personlige trenere til å få spasmer i kinnmuskulaturen, så går jeg altså mykt som en katt! En masai ville brukt MEG som inspirasjon til å lage sko!
Jeg har nemlig sjekket det nå i morgentåken...

Men, hva med mannen? Går han virkelig så mye? Eller kan det hende at hans hakkende hælgåing gir så mye ressonans at han oppnår både dobbel-og trippelskritt???!!! 

I dag skal jeg panikkhandle JULEgaver, kanskje til og med finne en juletreliknende kvist... OG JEG SKAL TRAMPE HARDT OG BRUTALT INN I ALLE KØER.

Fortsettelse følger.....

Klemmmm fra LIV

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja det er sikkert din grasiøse gange som snyter deg for skritt. Jeg hørte om noen som hadde en lignende konkurranse hvor den ene satt og dunka skrittelleren i bordet under hele lunsjen o.l. Ikke at jeg mistenker din kjære for å jukse, men 17000 skritt er ganske mye. Om du går en times tur i tillegg til ordinær gange for en som er "sånn passe på farten" så kommer du opp i ca. 10-11 tusen skritt, mener jeg.

    Men supert med skritteller, motiverende. Bør få satt i nytt batteri i min.

    SvarSlett