lørdag 16. juni 2012

..sier hva?

God morgen! Sola skinner og alt er velstand :-)
...eller egentlig så er det overskyet hvis jeg kikker ut vinduet, og resten av familen sover...nei, der var det et knirk i stemmen til minsten.
Fjernsynsapparatet er stilnet, alle ekle lyder fra fotballens rike har forstummet.... enn så lenge.
Jeg nyter det!
Jeg har ballskrekk, og har alltid hatt ballskrekk... det er bare slik det er. Kast en appelsin til meg og du får en helsikes jobb med å tørke opp sølet.
Sikkert derfor jeg ikke liker fotball... men jeg liker jo generelt ingen sportslige aktiviteter på TV. Det er rett og slett lyden...FOR MYE LYD.
Jeg liker ikke lyder, ikke høye lyder. Jeg liker at konserter skal være i et avpasset volum, slik at man kan hviske litt til nabopersonen, og nikke anerkjennende når favorittsangen kommer. Men, det skjer bare ikke!
Nå skal jeg ha en diger kopp med kaffe. Eller egentlig skal jeg ha en liten kopp med kaffe, men den skal være kruttsterk.
Huff, jeg klarer ikke å bestemme meg.
God morgen!
Klem fra LIV  
...OG NÅ KOM REGNET!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar