søndag 15. april 2012

Grått...



 Den blygrå himmelen, 
med drepende solstråler som tvang seg gjennom og avslørte: __________
Pokker! Nå må vi vel vaske vinduene i år også! Hrmf!
 Men så kom redningen: Snøstorm!
Og vips så "forsvant" fingergrapset på vinduene :-)
En kopp med varm kaffe, og vips så blir det sol! Vi hiver oss i ekskursjons-modus og drar til Vitengården. Vindusvasken kan vente! Ha ha ha! Deilig å ha så stor motstandskraft mot skitt!


Klem fra en usedvanlig avslappet Liv, kanskje fordi jeg har oppdaget hvordan jeg skal overleve bikinisesongen:

3 kommentarer:

  1. Herlig! Skitne vinduer hører liksom med, det er godt vi bor på vestlandet - og at soldager tilhører det sjeldne...
    Bildet ditt er bare helt fantastisk!! Faktisk så måtte jeg kopiere det og bruke det en annen plass - hadde vært fint å bare kunne malt på seg bikiniformen ja!!

    Ha en fin søndag videre!
    *klem*

    SvarSlett
  2. Her skin sola og eg har dårleg samvit fordi eg er inne og ikkje ute.

    Den bikiniforma passar meg også, herleg!

    Søndagsklem :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig beleilig med snø da:)
    Her skinner sola rett inn, men nå skal jeg jammen ikke klage - jeg pusser heller vinduene!

    Og den bikinien er vel av samme produsent som den bunaden jeg nevnte i fjor.
    Utrolig praktisk!

    Ha ei god uke,
    (jeg skal huske å synge om jeg blir bilsyk;)
    klem:)

    SvarSlett