torsdag 3. november 2011

Jihaaa!

Fredag morgen og du våkner litt utpå svarte natta, snur deg rundt, og tenker: Herlig, det er mørkt ennå, og jeg kan sove leeeenge ennå! Så sjekker du mobilen på nattbordet, og tenker F.... 10 minutter til klokka ringer!!!
Nok en bivirkning av mørketiden. Min indre klokke blir lurt.
Men, det er ....Herremin, jeg trodde det var FREDAG!
Sorry, jeg må visst finne ut om jeg i det hele tatt lever..... Her går jo alt i stå.
Snakkes. Tenk på meg mens du drikker kaffe, eller saler opp hesten. For på søndag er det ingen vei tilbake: Da er det Julemarked i Westernbyen!!!
Klem fra LIV, som bortsett fra en lettere forvirring har planer om en helt grei dag!

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som om du fikk en dårlig start på dagen, men tok deg raskt inn igjen!
    Håper dagen din blir magisk og flott! : )

    SvarSlett
  2. Å det tenkte jeg å i dag... våknet trøtt og tenkte at det sikkert var midt på natta! ØØØ nei da du.. 15 minutt senere ringte klokken! Grrrr! Merkelig det der hvor godt en sover rett før klokken ringer. Men ble en fin dag fordi.
    Håpe dagen din ble fin:):)
    Klem fra Anine

    SvarSlett