fredag 14. oktober 2011

Skrot!

Hei! Klokka har passert midnatt og offisielt ligger jeg nå og sover ;-) 
Men, så måtte jeg bare blogge litt..
bittelitt.
Jeg har hoppet rundt i Dyreparken i hele dag. Kjempekjekt!
Vi er jo stadig å finne "gatelangs" i parken. Rett og slett fordi det er et godt sted å være!
Sauen under er vestlandssau, og må ikke forveksles med sørlandssauer. 
Engledibbedutten over er heller ikke å finne i Dyreparken. Men du og da så fin den er der den ligger i en steingard og bare ruster bort... Iiiiiikkkkkk!!!!!!!
Den kunne fått et godt hjem i Snuskebasseheimen, men.. den er ikke min. Slik er det med den saken, og det skal man respektere.

Nå ble jeg sulten også! Jeg får snike meg ut i spiskammerset, og er jeg heldig så vekker jeg ikke opp resten av gjengen.
Egg... det er godt!
I morgen skal dere får se keramikk-snuskiser! Knallbra :-) Flere på vei- i ovnen NÅ.
Klem fra LIV

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar