søndag 3. juli 2011

Nedtelling....

 Ferie, og en gutt som aller helst skulle vært hjemme igjen for da er det lettere å overleve...
Men, det vil helst gå godt, og nok en dag er avrundet uten større dramatikk. 
Vind og surt vær gjør ar vi må tenke alternativt. Isen smaker like godt som før men badetøyet forblir nedpakket. Stranda er derimot innbydende uansett vær. Og i dag pakket vi oss inn som seg hør og bør med regntøy, lue og fleece.
Vi fant en liten fisk,
og en til....
"Jeg har funnet Sardiner- jeg har funnet Sardiner!" kom det muntert fra Lillegutt.
Å, så skjønne. Dem må jeg ta bilde av, sier jeg. Og så kan du kaste dem ut igjen.
"??????? Men, ..... de er jo BESTEVENNER!"
 Om noen lurer på Storebror, så avga han høytidelig dette løftet: "Jeg skal aldri mer spise syltetøy så lenge det er FISK på bordet!" 
Hva har skjedd med ungene mine? Fisk meg her og fisk meg der!


I moren er det LEGOLAND,
men den store begivenheten er allikevel "daten" vi har med damen i skobutikken. Lillegutt skulle så gjerne hatt en skoeske med bilde av en flue på. Og damen sa at hun nok skulle spare en, han måtte bare komme igjen i morgen. 
Så om ingen andre kjøper sko, så ender nok undertegnede opp med FLUE sko :-))


OK?
Da snakkes vi!
Klem fra LIV

2 kommentarer:

  1. Høres ut som ferielivet går seg til med sardiner i boks og fluer på eske:O)
    Kos dere i Legoland!

    SvarSlett
  2. Fluesko hørtes spennende ut. Men er ikke de forferdelig små...;-)
    Ha en deilig dag i Legoland, og en god date på skobutikken.
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett