søndag 14. februar 2010

En ny dag, med nye eventyr!


I dag er den store dagen. Jeg skal på skattejakt! Noe finner jeg garantert, og jeg skal etter beste evne dele det med dere etterhvert som jeg får det i hus.

Men når det er sagt, så er det en sann skattejakt å gå på befaring på hjemstedsadressen også.
Nede i kjelleren er det et gammelt dusjrom. Rommet er ikke interessant, men jeg kan ikke la være å elske detaljen på døren: LEDIG/OPPTATT.


Snekkerverkstedet. Her er det friskt og godt, og lavt under taket. Men om man plasserer seg riktig i forhold til bjelkene så går det godt. Bank i bordet, og kryss ALLE FINGRENE.


Fuchsiaen er på overvintring. Den står i lett belysning og godt trukket vekk fra kulden som de TYKKE veggene sørger for.


Det elektriske anlegget er en finurlighet. Tykke ledninger som er krampet fast med treklosser.
De av dere som er elektrikere/verneombud og liknende: Vi har IKKE asbest her (tror jeg).

Vi snakkes. Ønsker dere en fortreffelig søndag!

Klem fra den alltid ydmyke Liv

3 kommentarer:

  1. Spennende dag :D
    Ser at du har lys i kjelleren, mer enn jeg kan skryte av. Har da strøm men kun en arbeidslampe til belysning....
    Ha en flott søndag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. he he det innerste rommet.......wææææææææææææææææææææææææææææææ:) Gratulerer med dagen. I går var jeg på fest og middag hos noen venner av oss. God mat og godt selskap. Kan ikke bli bedre. Men i natt var det texas! Jeg glemte visa kortet i taxien ( jeg reiste hjem til jentene før sigve ) og kl. 02.30 i natt springer jeg ut i bare trusa å henter visa kortet fra en taxi. Forteller mer i detaljer senere. HURRA. Tenk om jeg hadde blitt kidnappa? Eller verre er. Tenk om jeg hadde sklidd på snøen å blitt liggende der i trusa helt til noen kom å hjalp meg. Det hadde blitt utrolig kjedelig og ensomt i en snøhaug i bare trusa...

    SvarSlett
  3. Lykke til på skattejakt...Og kjelleren her ikke så flott og lys som din..

    SvarSlett