søndag 13. desember 2009

Ha-ha-he-he-ho, de gærne har det godt!

Plutselig tilbake....
Jeg må bare innrømme det: Jeg har ikke julestemning. Jeg var til og med på Kvadrat i dag, men det var ingen fornøyelse. Fikk kjøpt med meg et par blader, så i kveld kan jeg velge blant dansk interiør og Jul hos Brannmann Sam.


Vel hjemme så tenkte jeg som så at nå er det lenge siden jeg har skrevet noe fornuftig på bloggen. Kameraet har ligget i dvale, av hensyn til andre julebords/ juleverkstedes-personer osv. Men jeg fant da dette bildet. Slik kan det også være i disse tider. Gutten er litt større for tiden, og hunden er desverre borte, men gode minner det har vi.

Så fortsatt god jul da dere.
Ute regner det, og jeg planlegger årets julekort. Alltid ute i god tid!
Klem fra Liv

4 kommentarer:

  1. Søtt bilde av både hund og gutt :)

    SvarSlett
  2. Jesus Maria var det slik han var....hunden altså. T er jo lik seg selv bare i litt større format.
    Her er julekortene bestilt og alt er i sin skjønneste velstand. Vi må ha et møte for jeg får ikke sove om natten pga planlegging inni hodeskallen min. hi hi;D

    SvarSlett
  3. åååå det var lenge siden det... fikk nesten litt lyst å klø Picasso bak øret!

    SvarSlett
  4. For ett herlig bilde av begge to....
    Klems..

    SvarSlett