tirsdag 29. september 2009

Titt tei...




Her var jeg plutselig tilbake. Har ikke så mye på hjertet, men skal man bli en flink blogger så må man trene. Og kommentarer fra dere gir meg inspirasjon, som igjen gir meg motivasjon til å fortsette. Slik er det nå med den saken.
I dag har det vært kaldt. (Alt er relativt, jeg ser jo på bloggene deres og i nyhetene at det er ennå kaldere andre steder i landet) Samme det.
Jeg startet dagen i bekmørket i vaskekjelleren (minn meg på at jeg må gjøre noe med belysningen der nede) , jeg vurderte sterkt å henge ut vasken, men kom frem til at jeg ville få store problemer med å treffe snorene i mørket, for ikke å snakke om at det rent fysisk ville bli vrient med blåfrosne fingre. Så valget ble å henge det pent opp på stativet inne. Og nå lukter det så liflig av mitt nye vaskemiddel (...Og det heter ikke Duracell, men hva var det nå? Nok en gang blir jeg avslørt som en nybegynner-interiør-wanna-be-blogger)
Ja, følg meg den som vil. Jeg får si det som Anonyme Alkoholikere: "Hei, jeg heter Snuskebassa og sverger til Zalo flaska". Misforstå meg rett, jeg har ikke tenkt til å bruke Zalo i klesvasken. Selv jeg har skjønt det.
Nei, jeg får sjekke om klesvasken er tørr, så mange stearinlys som jeg har tent så blir den tørr på 1-2-3 :-)
Da er det bare å ønske dere alle en riktig god kveld.
Stor klem fra Snuskebassa

3 kommentarer:

  1. Blei plutselig bittelitt bekymra at du hadde vaska klær i zalo. Har nemlig prøvd å ha det i oppvaskmaskinen og det funket ikke. Eller la meg si det funket meget godt. Hvis man hadde et ønske om å vaske 3 meter av parketten og i en meters høyde opp på kjøkkenskapene. En vegg av såpeskum møtte meg da jeg kom inn på kjøkkenet. Det som var det verste var at det måtte graves ut for jo mer man skyllet jo mer såpe ble det. Husk en dråpe er nok og jeg hadde en hel sprut jeg:)

    SvarSlett
  2. Håper du vil "trene" riktigt ofte, for nå lo eg litt. Såg for meg deg og klesvasken i mørket.
    Likte godt englene dine under også. De var så smørblie og litt rampitte.
    Ønsker deg ein fin dag.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  3. hehe liv dette var et herlig innlegg duracell (?? ;) ) med lavendel høres absolutt ikke feil ut:) Selv har jeg ikke testet det ut enda... men duftlyset er på plass og sprer en herlig duft i hele stuen, helt nydelig er det. hihi så godt at du ikke vaska klær i zalo, selv har jeg zalo i ei gammel patentflaske så her sverger vi ikke til en dråpe er nok, for det er rent umulig og man må være stødig for å ikke glippe flaska i etterkant. Ønsker deg en nydelig kveld. Idag sovnet jeg strekk ut på sofaen og der å jeg jammen meg tre timer i strekk, er det mulig... hele kvelden gikk jo bort, jaja... sånn kan det gå

    SvarSlett